فروشگاه فایل خدمات انفورماتیک ارک - خرید و دانلود آسان انواع فایل

فروشگاه فایل خدمات انفورماتیک ارک - خرید و دانلود آسان انواع فایل

خرید و دانلود آسان , مطمئن و مستقیم انواع فایل اعم از مقاله , نمونه سوال , جزوه , پروژه , تحقیق , ترجمه , قالب و افزونه سایت

نظرسنجی سایت

کدام مورد بیشترین نیازهای شما را تشکیل می دهد ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 39
  • بازدید کل : 114432

دانلود نمونه سوالات دوره فرزکاری CNC درجه 2 سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای - آزمون آزمایشی دوم


دانلود نمونه سوالات دوره فرزکاری CNC درجه 2 سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای - آزمون آزمایشی دوم

 

فرزکاری CNC درجه 2 نام یکی از دوره‌های حرفه‌ای در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ ای کشور ایران است.


این سازمان خود بخشی از وزارت کار و امور اجتماعی است.



رشته «فرزکاری CNC» همگام با رشد و گسترش روزافزون تکنولوژی به عنوان یکی از رشته‌های کاربردی و پرطرفدار در بین صنعتگران به شمار می‌رود که سطح اشتغال مناسبی را در داخل و خارج از کشور ایجاد کرده است.

معرفی رشته
پیشرفت صنعت ساخت و تولید مرهون استفاده از دانش کامیپوتر و نرم‌افزارهای تخصصی اتوماسیون صنعتی در این حوزه است. رشته فرزکاری CNC نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همگام با رشد و گسترش روزافزون تکنولوژی به عنوان یکی از رشته‌های کاربردی و پرطرفدار در بین صنعتگران برشمرده شده و سطح اشتغال مناسبی را در داخل و خارج از کشور ایجاد کرده است.

سطح آموزشی مهارت‌ها
هنرجویان شاغل به تحصیل در این رشته، مطابق با استانداردهای تدوین شده در وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در چهار سطح استاندارد آموزش می‌ بینند.

1ـ فرزکار درجه 2: آشنایی با مفاهیم اساسی رشته ساخت و تولید و فنون فرزکاری دستی (سنتی) از قبیل نقشه‌کشی صنعتی، نقشه‌خوانی، توانایی فلزکاری (شناخت و کار با فلزات)، توانایی راه‌اندازی دستگاه فرز و متعلقات آن در این استاندارد محقق می‌شود.

2ـ برنامه‌نویسی CNC درجه 2: شناخت و توانایی کار با نرم‌افزارهای تخصصی برنامه‌نویسی و اصول راه‌اندازی ماشین‌های CNC، توانایی تشخیص و تعیین فرایندهای برنامه‌نویسی و انتخاب ابزار مناسب و همچنین روش‌های انتقال برنامه به ماشین‌های تراش و فرز CNC در این بخش از استاندارد آموزش داده می‌شود.

3ـ فرزکار CNC درجه 2: شناخت انواع فرز CNC، اجرای برنامه توسط ماشین، استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه و انجام سرویس و نگهداری ماشین فرز CNC از مباحث مطرح شده در این استاندارد است.

4ـ فرزکار CNC درجه 1: توانایی بکارگیری نرم‌افزارهای CAD-CAM و تسلط بر کنترلرهای زیمنس و فانوک از اهداف درنظر گرفته شده در این استاندارد است.

آینده تحصیلی و شغلی
محدودیت ادامه تحصیل پس از اخذ دیپلم مهارتی وجود نداشته و هنرجویان می‌توانند در مقطع کاردانی دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی و آزاد ادامه تحصیل داده و سپس به صورت ناپیوسته در مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌های مختلف پذیرفته شده و ادامه تحصیل دهند.
با توجه به نیاز روزافزون صنایع مختلف تولیدی به مقوله اتوماسیون، آینده شغلی این رشته از چشم‌انداز خوبی برخوردار است.
هنرجوی فارغ‌التحصیل در مقطع دیپلم می‌تواند در کارگاه‌های قالبسازی و خدمات فرز CNC و همچنین در کارخانجات تولیدی مرتبط با صنعت قالبسازی و قطعه‌سازی از قبیل صنایع نظامی، پزشکی، خودروسازی، پتروشیمی، نیروگاهی، آب و فاضلاب، راهسازی، لوازم خانگی و حتی صنایع چوب و مبلمان مشغول به فعالیت شود.

ساعت آموزش
رشته «فرزکاری CNC» دارای 108 ساعت آموزش است که شامل 42 ساعت دروس عمومی، 53 ساعت شایستگی‌های فنی، 4 ساعت شایستگی‌های پایه و 9 ساعت شایستگی‌های غیرفنی است.

استاندارد مهارت و درس این رشته شامل «کاربر رایانه متشکل از 3 واحد نظری و 5 واحد عملی»، «ریاضی 1 متشکل از 2 واحد نظری»، «فیزیک متشکل از 2 واحد نظری»، «فرزکار درجه 2 متشکل از 4 واحد نظری و 13 واحد عملی»، «ابزار تیزکن (صنایع) متشکل از 2 واحد نظری و 3 واحد عملی»، «برنامه‌نویس CNC درجه 2 متشکل از 2 واحد نظری و یک واحد عملی»، «فرزکار CNC درجه 2 متشکل از 2 واحد نظری و 5 واحد عملی»، «فرزکار CNC درجه 1 متشکل از 2 واحد نظری و 2 واحد عملی» و «کارورزی متشکل از 4 واحد عملی» است.

دانلود نمونه سوالات آزمون آزمایشی دوم دوره فرزکاری CNC درجه 2 - سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای کشور - به همراه کلید سوالات

نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : 6 صفحه
حجم فایل : 7.118KB
حجم فایل فشرده : 6.467KB


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2310

برچسب های مهم

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

این پروژه به شما امکان می‌دهد تا از طریق یک برنامه ساده نوشته شده به زبان سی شارپ، اطلاعات مالی مهمی را از منابع مختلف دریافت کنید. این اطلاعات شامل قیمت‌های سهام، نرخ ارز، قیمت طلا و سایر شاخص‌های مالی باشد. شما می‌توانید این اطلاعات را به صورت خودکار و دوره‌ای از منابع ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

تبریز - خیابان خیّام - پلاک 125

کلیّه حقوق برای خدمات انفورماتیک ارک محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما